Lacosanostra
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ep gent!
M'haig de desdir de la proposta per diumenge. No sortire.
Tinc la moto desmontada i no la podré acabar a temps, ja que per demà se m'ha girat feina.
Un petó! :kiss:
SICARIO Escusas de mal motero...ahora que les has hecho al motocultor ese...? ..... a que no tienes webs de venir a desayunar a Santiago de Compostela el domingo....si vienes lo tienes pagao....!
Un beso! :kiss:
...ja t' ho trobaras, Pere, a Galiza a la que surts de les nacionals tots els camins son aixi o mes estrets, son els que porten a las parroquias que composan els concellos.:angry:
:angry:
...jó, quina tranquil.litat...com es noten les vacances d' alguns !!! ...
Ep! Ja em sap greu destorbar, però aprofito per fer-vos saber que ja he tornat del concert
Salut !
...bentornats vosaltres també, Pep !Som tornats de les vacances, si cal fer quelcom feu-ho saber...!!
Pep
...bentornats vosaltres també, Pep !
¿...qué, ...tots a la platja ? ...
Siso faig d'embaixador de la nostra terra..!!!:cheesy:Ep! Trias i família, benvinguts!
Ozepe, crec que independentment (mai millor dit) de la nacionalitat, tots els culs s'assemblen i tots tenen marge de millora
PepGS1200, veig que darrerament voltes molt per la zona. Finalment aprendràs el Lapao
A la resta de MDQTES penseu que quan torneu jo estaré apunt de començar vacances :rolleyes2:
Aquest dissabte i si el temps millora, és a dir no fa tanta calor, igual proposo una volta.
Demà us ho dic
Salut !
Ep! Trias i família, benvinguts!
Ozepe, crec que independentment (mai millor dit) de la nacionalitat, tots els culs s'assemblen i tots tenen marge de millora
PepGS1200, veig que darrerament voltes molt per la zona. Finalment aprendràs el Lapao
A la resta de MDQTES penseu que quan torneu jo estaré apunt de començar vacances :rolleyes2:
Aquest dissabte i si el temps millora, és a dir no fa tanta calor, igual proposo una volta.
Demà us ho dic
Salut !
Demà us ho dic
Salut !
Ep, contava anar cap a la Collada, però vista la proposta i qui vulgui venir, podrirem esmorzar a les 09:30 als Cortals, anar a pixar on ens proposa l'Ozepé i fer una baixada fins a Sant Celoni - Hostalric - Mallorquines (toc) i cap a casa.
1.- Siso
2.- Alf
3.-
4.-
Que hay alguieeeeeeeen maaaaaaaaaaaaaas ?
Ep, Pep, no t'amoïnis, tothom fa el que pot. Diumenge no puc.
Aprofito per rectificar (ja he modificat l'original) per quedar a les 08:30 a la Rotonda de l'Aeroport i a les 09:30 als Cortals (que és l'hora que obren).
[HIGHLIGHT2]Pere! Vine home que tan de marisc no pot ser bo [/HIGHLIGHT2]
La meva opinió, és esmorzar a l’ombra d’uns arbres i una taula de pedra Santuari de Vilalleons al costat de Sant Julia de Vilatorta.
Aquest lloc ho havia comentat també MT-Honda-R… (MTHR).
La meva opinió, és esmorzar a l’ombra d’uns arbres i una taula de pedra Santuari de Vilalleons al costat de Sant Julia de Vilatorta.