Doncs mireu, Francesc RT i johnnyhy, podria passar-me hores i hores donant-l'hi a la tecla per agrair-vos el gest a tots els que tan generosament feu esment de la no-crònica, però no tinc gaire temps i encara que soc conscient que es de bona gent ser agraït i correspondre a les mostres de consideració i reconeixement, el cas es que no disposo de massa temps, vaig una mica de cul i, a més, em fa molta mandra posar-me en aquest moment a barallar-me amb el teclat, de manera que us prego tingueu a be dispensar-me de tenir que fer-ho.
Tota persona es mereix de tant en tant gaudir d'un bocí de temps per poder badar lliurement i donar descans a les seves neurones -siguin moltes o poques (com es el cas)- per tal de refrescar el disc dur del seu cervell i lliberar-lo de tota aquella electricitat estàtica que a cops el parasita i l'hi fa perdre eficiència, eficacia i encert.
Reitero que em sap molt greu, però en aquests moment, com ja hi anticipat, no pot ser, no puc dedicar temps en aquesta tasca dels agraïments, i encara que ho tinc que lamentar haig de posposar-ho per millor ocasió en la que hi concorrin factors que, junts, generin les sinergies adequades que facin que la meva situació personal es trobi en disposició de fer-ho.
De tota manera i malgrat tot l'exposat, moltes gràcies.
