ozepe
Curveando
...vagi be, Pep !
...no estava al cas del tema.
...no estava al cas del tema.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Com ja he posat al whatsapp del grup demà xapa i pintira a les 18.30, us mantindran informats..
Si puc m'ajuntaré amb en Siso el dia 12 si em donen permís..
Pep
Ep Pep que vagi tot bé si necesitats qualsevol cosa ja saps aquí estem!:cool2:
Nois... Alguna Rutica per dissabte o diumenge....?????
Si es dissabte, el domingo me voy en Bici y si es diumenge, en Bici me voy el Sabado....! asin que.... Ja direu......!!!!!
Es que a mi eso de andar por el bosqueeeee....! :huh:
Si no, pos me voy solo....!
A ver si alguin se atreve a montar una rutica...!
Total, demà no hi ha res de moto.
Jo, anxoves.
Be, hi ha una cosa que no tinc clara. Que ha comprat el Pere ?; unes cevetes o unes sabates. El que no em crec es que hagi comprat unes sebates. Ningú no ven sebates. Ep, que jo sàpiga.
A las 09:00 en Vic... Si te interesa te doy mas datos jejeje(
O te pongo el link...y acabamos antes jejeje
Ep nois, acabo d'arribar de Barna:cool2:, bé demà a les 08.15 a la gasolinera de Besalú, per anar a esmorzar a Ca la Tina i desprès ja planejarem la ruta apa a cascarla
Finalment no varen ser anxoves. A Tossa, un bocata de jabugo que no era jabugo ni era res. El vaig deixar per que se'l menges el que me'l volia encolomar. Ja us donaré detalls.
Jesús, bona moto excepte per què sembla que no tingui roda de davant, i a mi això em dona mal rotllo. Però com que es a tu a qui et portarà.... En fi, que la gaudexis d'allò més.