Bon viatge..!!La secció "Clàssiques" obrirà aquest finde, delegació de LCN a Vinuesa, Soria, a la trobada 2 V.
Que vagi de gust la sortideta...!
Pep
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Bon viatge..!!La secció "Clàssiques" obrirà aquest finde, delegació de LCN a Vinuesa, Soria, a la trobada 2 V.
Que vagi de gust la sortideta...!
Gràcies, wapu...!!!Bon viatge..!!
Pep
Ver el archivo adjunto 173385
Aqui es veu molt poca gent en moto.....es clar, fa un fred que pela...resistirem, però.....
Ole tu, si senyor, con dos.......
Salut...
Pep
Gràcies a vosaltres per la confiança dipositada pel fet de montar-la,llàstima q el meu ritme no era el millor però les crtes estaven complicades depenen del tram...Bona tarda #amicslcngirona, avui en Pep ha liderat i creat amb nota una ruta molt agradable, un bon esmorçar improvisat a un bon lloc a tenir en compte, donat que el triat estava tancat.., hem menjat tot@s de conya tot@s iguals...ous ferrats amb cansalada i no us posaré una foto perquè ja en teniu moltes de cansalada amb ous...
Una bona ruta, carreteres on hi havia sol, molt be, però d'altres una mica perilloses, amb una mica d'humitat però transitables si vas en compte.
En definitiva una bona matinal amb bons amics , bona teca i bona tertulia, la ruta segons la prevista, Girones, La Selva, La garrotxa, Osona i en Pep cap al Barcelonés.., a excepció del lloc d'esmorzar i del lloc del fervestar... mes de 200 km des de la sortida de casa a la arribada, en Pep quasi 200 més que nosaltres, un gran esforç..., moltes gràcies Pep per muntar la ruta i també per la convidada, gràcies també als que heu pogut venir.
Us deixo quatre fotelis...
Gràcies a vosaltres per la confiança dipositada en el fet de montar-la,llàstima q el meu ritme no era el millor però les crtes estaven complicades depenen del tram...
A esmentar el mal q va fer la Glòria a les terres Gironines, Déu meu com està tot l'interior....?
Fins la propera..
Pep
Hola; per aclamació popular repeteixo, no us acostumeu eh...
Dissabte 15/2/2020
Punt de trobada: HOSTAL
MALLORQUINES a Sils
Hora: 9.00 per esmorzar
Ruta: Sils-Cassà-Sta Pellaia-La Bisbal d'Empordà-La Ganga-Calonge-Palamós( fervestar al Port )
Assistents:
-Pep
No pateixis, va a temporades, tots tenim coses.....Bones Pep y companya me sap greu pero cada vegada me costa mes poger roda en vosaltres pert temes personals, pero que os vaji be noi@,
Benvingut...?M'apunto!
Enviat des del meu GM1900 usant Tapatalk
Ver el archivo adjunto 173385
Aqui es veu molt poca gent en moto.....es clar, fa un fred que pela...resistirem, però.....
Pos va a ser que no....bon profit per aquest Dissabte !!!
![]()
...moltes gràcies Benny, un dessig reciproc cap a tots vosaltres i que aviat podem gaudir de la moto !!!Companys...Espero que estigueu tots bé...
Desde MOTOSUB... us desitgem que passeu una "quarentena", el més amena possible.
Abraçades i petons, per tothom...
Gràcies companys, ja montarem quelcom per retrobar-nos en condicions...!!Companys...Espero que estigueu tots bé...
Desde MOTOSUB... us desitgem que passeu una "quarentena", el més amena possible.
Companys...Espero que estigueu tots bé...
Bon sant Jordi confinat a tots! ??
Espero que estigueu tots bé. Salut! ✌