Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Us ho vaig dir i us ho torno a dir. Aneu a Bárcena Mayor a fotre-us un cocido montañés.
Dissabte, estem "on fire"!!! Temes logistics solventats.
![]()
Bona nit Gent!!!!Hola Nois..!
PROPOSO RUTA PER DIJOUS DE 13-04-2017
Primera proposta:
https://goo.gl/maps/CwB6ppaw3GN2
Segona proposta:
https://goo.gl/maps/32Mqd8Sdh5C2
Per tant, la que us vagi millor...tenim tot el dia per fer-les, dinar inclòs
HORA SORTIDA 8,45,00 H
LLOC: CUTRE HOTEL DE MEDINYA
HORA TROBADA AMB ELS DE ZONA DE FIGUERES : 9,30H
LLOC: ROTONDA CASTELLÓ D'EMPURIES
ASSISTENTS
01-Pere Deauville
02-Pikiland
03-Siset & Estrella..?
04-
05-
Ja direu, dinarem on s'escaigui.
Fins demà al Cutre Hotel...!Bona nit Gent!!!!
Ens apunte'm demà La nena i jo
Fins demà
Encara no sé si vindré acompanyat o sol, però d'una manera o altre, a les 9:30 h seré a la rotonda de Castelló.
Per tot un dia, amb dinar inclòs, m'agrada més l'opció de passar per Coll d'Ares, però qualsevol de les dues em va bé.
Fins demá ....
Mola molt el viatge.
Però vols dir que és aquest el fil adequat.
El viatge ni l'organitza ni el fa l'LCN.
Des del meu humil punt de vista no va aquí i es mereix un fil per a ell sol aquest viatge.
Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
Bona nit Siset i companys,Nosaltres, els dos Xavis i jo, amb les respectives mestresses, farem una sortida el dilluns tot el dia.
Demà penjo la ruta i on dinarem, si algú ens vol acompanyà, nosaltres encantats.
Nosaltres, els dos Xavis i jo, amb les respectives mestresses, farem una sortida el dilluns tot el dia.
Demà penjo la ruta i on dinarem, si algú ens vol acompanyà, nosaltres encantats.
Seria una cosa així:No poso enllaç de la ruta perquè quan la penjo es desconya.![]()
Si guapo posaré les fofos on tu diguis !! No veig la diferència de posar 25 fotos d'una sortida d'un dia a posar 25 fotos de la sortida d'uns quants dies !!
Això no és una crònica, són unes fotos d'uns quants amics de LCN compartint un viatge !!
PD: Però si a algú li molesta les trec immediatament !!!!
Jo mai he dit que em molestés, només era una observació des del meu punt de vista i amb tot el respecte.No molesta en absolut,només que aixafa les cròniques o sortides setmanals que es de lo que tracta el fils d'aquest post...
Però pot ser amb una petita crònica al apartat de "Viajes", molta gent ho agrairia.., donat que possiblement les rutes i els llocs que heu visitat, per molta gent es desconegut...