IURI
Curveando
Salida dominguera corta pero genial :cool2:
VVVsss...
VVVsss...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Pues a votar!!! :cool2:Nengs:
Sus toca votar por si quereis cebolletas con curvas!!!
http://www.bmwmotos.com/foro/salida...liv-salidas-y-encuentros-enero-12-1-a-55.html
"Locuálo"???¿¿¿¿ eing ???????
Nengs:
Sus toca votar por si quereis cebolletas con curvas!!!
http://www.bmwmotos.com/foro/salida...liv-salidas-y-encuentros-enero-12-1-a-55.html
Bona companyia, bon menjar a cal Ruben y bones curves!!! Què més es pot demanar?:wiggle:![]()
Arriba, arriba y se me está poniendo "morcillona" viendo la ...Arriba !! :cool2:
Arriba, arriba y se me está poniendo "morcillona" viendo la ...
![]()
VVVsss...
KARGOLADA MEETING POINT 2014 :cool2: ...
VVVsss...
Dissabte, 10 o dissabte, 24 de maig.Quant la teniu prevista fer ? :rolleyes2:
Dissabte, 10 o dissabte, 24 de maig.
Pots votar la que millor et vagi bé i desitjo que puguis venir
VVVsss...
Ok, Jesús.Joder ... no puc i un ni l'altre !!! :angry: el 10 tinc personal de vacances i el 24 ja tinc un altre compromís ... que vagi molt bé !!!
Cuideu-vos !!! :kiss:
Gràcies per postejarJo no podre confirmar res fins a ultima hora per temes laborals.
Aixi que no voto de moment.
Estare al tanto.
Salut
Oído cocina!!! :cool2:Madikitas Kargolaires....de moment, me´apunteu. 24 de maig anotat al calendari.
Esperem que hi puguis assistir i disfrutar dels "banyuts"Kargolaires for ever!
24 de maig procuraré no perdre-m'ho.
Tienes razón. Me autosaco tarjeta amarillaComo es que no me veo por ningún sitio ?? :cool2:
Apunteseme leñe ! :cheesy:
No seràs mal pare si els portes a les Terres de PonentMala pata, osti...em toca fer de pare dels meus fills...
Apuntadeteselemele queda :cool2:A mi tambien apuntesemese
Saludos
Apuntadetesemele quedaApuntemeseme a la KMP 2014
VVVxxx...
Ok. Espero que ens pugueu acompanyarEns faria gràcia venir però encara no podem confirmar, volem tornar a compartir ruta amb la gent de la Terra Ferma..!!
Pep
De moment, "t'apuntolo i reflexionem-hi" :cheesy:Bones, acabo de veure que el 24 de maig és la vigília de les Eleccions Europees. Serà una jornada de reflexió cargolaire. :cheesy:
Espero poder venir.
piki, apuntadetesestáis a la KMP 2014hola holaaaaaaaaaaaa!!!
Ja ens podeu anar apuntant!!!!!
Kiko i Pili!!!!
:cool2:
piki, apuntadetesestáis a la KMP 2014
Y darme otra alegría más y que venga nunuk
VVVsss...
Ara que et volia contractar :cheesy:jajajaajajja!! això li hauràs de dir tu mateix, que no sóc la seva secretària!!!!!
![]()
![]()
![]()
:cool2:, apuntadetese estásSalut companys
Habrá que ver si todos los Cargols tienen dos antenas ,no?
Apunteseme, pa lo que haga falta
Pakman