GIRONA-LCN (sortides agost i setembre 2013)

Comorrrrrr.....????:rolleyes2:

Pep
chiquito_thumb.gif

Doncs nosaltres estarem una setmaneta per Galicia per celebrar el 80 aniversari de la mare !!! :)

eaqo.jpg

Anims, que algú ha de tirar endavant el pais !!!

Salut !!!:cool2:

PD: no busqueu a l'Elena a la foto... pq també està currant ... caguntot ... sempre vaig al revés que tothom !!!:angry:

Aquest matí al Km 0 del Camí de Santiago a Finisterre ... aqueata foto algun dia la faré vestit de motard, després de fer el corresponent desafiament de Cap de Creus a Finisterre !!!

ikmw.jpg

Salut!!! ;)

Última edición:
Jesús, tens un problema. Si ta mare en té 80 ... tu en tens 65 ! :D

Digues-li que està molt guapa i saluda-la de part nostra.

Epppssss...!

Alguns demà esmorzarem a l'estanc de l'Avellaneda a Girona..., a les 9,00
de moment..

01- Alf
02- Pere Deauville
03- Er tecnico en Calderas....
04-
05-

Ep, podem fer un col·leccionable de fotos del Cap de Finisterre. :shocked:

Ja veig que entre Finisterre i els esmorzars entre setmana esteu ben entretinguts...

I parlant de tot, algú anirà a la Riders? :vrolijk_1: Si no vaig errat en Pep1200gs i l'Ozepe sembla que volien anar.

Nosaltres marxarem demà ben dinant i hi serem fins diumenge. A veure si ens hi veiem :very_drunk:

Ja veig que entre Finisterre i els esmorzars entre setmana esteu ben entretinguts...

I parlant de tot, algú anirà a la Riders? :vrolijk_1: Si no vaig errat en Pep1200gs i l'Ozepe sembla que volien anar.

Nosaltres marxarem demà ben dinant i hi serem fins diumenge. A veure si ens hi veiem :very_drunk:

Hola Ricard..!!

Dissabte vull sortir d'hora, si ja aquella hora està plovent a sac no crec que surti ja que de moment pujo sol..

Pep

Hola Ricard..!!

Dissabte vull sortir d'hora, si ja aquella hora està plovent a sac no crec que surti ja que de moment pujo sol..

Pep

Que vagi bé la Riders nois !!!;) ... nosaltres ja estem acabant el viatge, avui hem anat a la desembocadura del Miño ... és increible i a més, hi ha zona de pic-nic ... algú més hi ha estat ??? :D

zerd.jpg

Salut !!! ;)

Cal canviar al president i al secretari.

Nissimo prepara alguna cosa per dema.

Si alguien no està de mani, si no està en la Via y fa bon temps...., algúno està disponible per anar en moto..? o plourà...???

Nosaltres, si no plou, demà sortirem en bici per esmorzar a Can Cassoles ( Llagostera- Town ), arribarem sobre les 10h ;)... per cert, entre la Rukka fosforito i la K1600 ... em recordes a algú-na :lipsrsealed: !!! :tongue: ... :D

Salut !!! :cool2:

Última edición:
Nosaltres, si no plou, demà sortirem en bici per esmorzar a Can Cassoles ( Llagostera- Town ), arribarem sobre les 10h ;)... per cert entre la Rukka fosforita i la K1600 ... em recordes a algú !!! :tongue:

Salut !!! :cool2:

No sigueu dolents...!!:cheesy:

Pep

Atrás